HJÄLP!!!

Jag är verkligen livrädd och supertrött på den här förbannelsen!! Jag vill bara bort :'( JAG HAR PANIK!!! Nu fick jag precis veta att hon jag bor med har spytt... snälla rädda mig. jag vet inte vad jag ska ta mig till, vill bara dö. Är så galet rädd.. .. jag vill verkligen dö!!!!! Jag vet inte hur jag ska klara det här, det här är helvetet. Kan inte andas, mitt hjärta slår snart sönder bröstkorgen, jag skakar som en galning och jag kan inte tänka. FÖRBANNADE SKITFÖÄRLAÄÖLSJLÖKJGHAL FOBI, jag hatar dig! Hon har alltså spytt. TÄNK OM HON SPYDDE NÄR JAG VAR DÄR. Tänk om hon spydde på den toaletten som jag gick på, INNAN jag gick på den. Då är det kört. Och alla mina saker som är där, jag kommer inte kunna äta den maten jag har i kylskåpet, och hur ska jag kunna packa det jag behöver ha med mig hem över jul!?! Jag kommer INTE våga gå dit. Hjälp hjälp hjälp hjälp hjälp.

Kommentarer
Postat av: js

Såg ditt inlägg på fb, (emetofobi) du är starkare än du tror! Håller tummarna för att det inte är ms! kram

2011-12-12 @ 21:25:43
Postat av: lite psycho

Usch vad jag lider med dig! Håller tummarna för att allt går bra!! Hon hade förhoppningsvis inte kräksjukan, då hade hon väl spytt flera gånger? Det låter som hon bara spydde en gång?



Vad härligt att killen verkar tagit sitt förnuft till fånga förresten, en liten ljusglimt bland all skit. Men jag förstår att förtroendet blir lite naggat i kanten efter nåt sånt. Det tog mig flera månader att sluta tvivla när min pojkvän hade samma tankar.



Stor kram!

2011-12-13 @ 15:33:30
URL: http://litepsycho.blogg.se/
Postat av: maya

usch vad läskigt...:S jag har inte emot om folk spyr men det e inte sö mysigt..... jag har ju hydrofibi så:P det är inte samma känsla men paniken... jag vet ungefär hur det känns.



sv: oj vad du har kommenterat! hehe gillar att läsa dina fina kommentarer. Jag bloggar ju bara om det jag tycker om, det finns så mycket inspiration genom bilder som jag hittar på Flickr osv. Vad roligt att du också skriver dagbok, man behöver liksom skriva av sig. jag kan verkligen inte sluta att skriva!

2011-12-13 @ 21:56:01
URL: http://mayalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0