Vad hände där?


Kanske får jag energi av det här med att böjra plugga, samtidigt som det gör mig väldigt trött? Men precis som när jag jobbade så känns den här tröttheten mer fysisk på något sätt, samtidigt som jag blir piggare psykiskt. Jag föredrar att vara fysiskt trött, det är lättare attgöra någonting åt.
I alla fall så fick jag energi att utmana mig själv idag, massa små grejer, men som sagt, många bäckar små blir en stor å! Till exempel så fick vi göra lite "lekar" där man skulle krama och hälsa på massa folk vilket såklart skrämmer mig eftersom det kan spridas massa bakterier sådär, tänk om någon av dem har varit/är/känner någon som är magsjuk? Ah, you know, tankarna spökar. Men jag var med på allt och kunde trots allt släppa fobin lite kändes det som. Ingen panikattack har jag fått heller, trots att min mobil blivit helt knäpp och bara dör pga dåligt batteri (utan mobil vet jag inte ad jag gör!). Jag har ätit en matlåda med köttfärs i, som dessutom stod i en kyl som tydligen stått öppen under dagen, och JAG ÅT! Det är galet, jag åt. Det brukar jag inte våga ens utan att kylen varit öppen. Sen när jag kom hem så drack jag mjölk som gick ut idag trots att jag varken känner smak eller lukt (dvs jag kunde inte avgöra om den var gammal). Jag har utmanat mig själv med lite sådana smågrejer hela dagen, that's great.
Vad har hänt?
Jag tror jag fick en riktig spark i baken idag under insparken haha! Det är nog vääldigt nyttigt för mig att komma ut ur lägenheten och göra någonting om dagarna. Nu håller jag tummarna för att jag orkar med allt som måste orkas med också, att jag får mer energi än det kostar. Peppa peppa, det börjar bra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0