ONT i magen!


Oj, titta, är det jag? Fast jag har ju inte krulligt hår...

 

Seriöst! Min magvärk är från en annan planet. Jag har en kompott av tre olika magvärkar just nu: mensvärk (då menar jag verkligen extrem mensvärk, tydligen är det för att det läcker ut blod i buken sa gynekologen...), kramp/gaser (oh ja, de kan göra rejäält ont, det låter som det åskar där inne) och så sist men inte minst, hungermagvärken. Jag är tydligen så hungrig att jag inte fattade att det var hungrig jag var först haha.
I alla fall så är den här kombinationen av magvärk inte att rekkomendera, den gör nämligen så ont att du inte vet vart du ska ta vägen. Men, det finns faktiskt en positiv sak med den här magvärken: den går över, oh yeah, jag längtar. Fast... kan den inte ta och snabba på sig lite med att gå över?
Dessutom så kanske ni kan lista ut att all den här magvärken, trots att jag listat ut vad den betyder, skrämmer mig väldigt. TÄNK om den resulterar i att jag spyr?

Jaja nog tjatat om min mage (visst är det intressant information?). Det har hänt, och händer, så mycket under den här veckan att jag inte ens har tid att skriva ett litet litet inlägg, och när jag väl gör det så är det om min mage haha. Bra jobbat där. I morgon kanske jag har lite tid att skriva något, nu måste jag försöka somna bort från allt värkande. Fast hur lyckas man somna när det bara gör ont ont ont? Ehm... räkna får fungerar ng inte.

ett får, två får, tre får lamm...



Kommentarer
Postat av: A Meths

mens värk är så fruktansvärt jobbigt!

jag ligger ner och vilar just nu, min rygg och mage gör så galet ont, speciellt då jag har jobbat och stått upp hela dagen, men det är som du säger, det går ju i allafall över vilket är skönt:)



Hur gick det för dig? mår du bättre idag?

kram!

2011-08-27 @ 20:36:48
URL: http://meths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0