Då blir man en fattig student ;)


Det här blir spännande!

Det gick faktiskt riktigt bra idag! Trots att jag känner mig hemskt krånglig med alla mina problem: fobin som ställer till det lite titt som tätt - eller mest hela tiden - eksemet som gör mig galen, att jag numera äter glutenfritt (har tänkt skriva ett inlägg om det, men det blir visst aldrig av) och därför måste säga till överallt osv och min dumma allergi som gör att jag verkar superförkyld! Vad det är jag är allergisk mot vet jag inte, men att jag nyser ca 80 gånger på en dag (på riktigt, det är ingen överdrift, innan jag hade hunnit vara vaken en timma hade jag redan nyst 12 gånger i morse) det vet jag, och att det känns ganska dumt att sitta med en bunt snorpapper framför mig första dagen och ständigt behöva snyta mig, hm, mindre kul. Jaja, man överlever, men ibland blir det liksom onda cirklar med mina problem, de går ut över varandra, eller där ett problem slutar tar det andra vid. Då blir man trött!
Och nu är jag galet trött, vi höll igång hela dagen med massa information och inspark/kickoff och för mig som iprincip bara suttit hemma ett år och inte är van vid tempot, i kombination med alla problem, så blir det lite mycket uppe i hjärnkontoret. Det ska bli underbart skönt att sova i alla fall :)
Efter idag blev jag ännu mer taggad på att gå den här utbildningen, det känns bra, trots alla skrämmande bakterier! :D Det verkar superintressant. Och om tre år, ja då kan jag ta prover på mig själv (det antar jag att man kan?) och då ska jag minsann ta reda på vad det kan vara som ställer till sån oreda med min kropp!

Hoppas ni har haft en bra dag idag! God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0