så hemskt rädd


Jag har inte kunnat blogga, eftersom jag är upptagen med att vara så rädd. Om ni bara visste vad jag går igenom nu. Jag är lika rädd som om jag skulle varit tvungen att gå genom en skog där jag visste att 20 stycker våldtäktsmän gick omkring och bara väntade på nästa offer. Jag fattar inte att jag gör det jag gör just nu, jag måste vara helt sinnessjuk! Är det verkligen värt att göra det här för att bli fri från fobin!?! Jag är så rädd... Två stora utmaningar två dagar i rad (åh, jag vill berätta om dem,men klockan är fyra på morgonen nu och jag måste verkligen försöka sova så det får bli senare), jag undrar, och är livrädd, för vad som ska hända i morgon!

Ta mig bort, jag vill bara krypa ur mitt eget skinn, fly, springa så långt jag kan. Jag måste vara galen som gör det här. Men alla peppande kommentarer och att jag verkligen vill bli fri från det här får mig att lyckas ta det där lilla steget ut i det okända. Fast jag hade inte vågat utmana mig själv såhär mycket om det inte hade varit för att jag får tröst av min tro, känner att Gud kommer hjälpa mig igenom det här, vad som än händer, att han ger mig mod och kraft. Jag ska klara det här, fastän jag är LIVRÄDD!!



Kommentarer
Postat av: Klokegård - Designa ditt Liv!

Du är väldigt modig och du ska ha en stjärna för att du verkligen tar tag i saken. Kom ihåg att andas ordentligt. När det känns tufft så ska du fokusera på andningen och se till så du drar djupa andetag.



Ha en härlig dag, du fixar det här!

2011-04-28 @ 08:24:43
URL: http://karvegardkonsult.blogspot.com/
Postat av: Josefine

Du är stark du klarar det!!

2011-04-28 @ 15:15:52
URL: http://josseskriver.blogg.se/
Postat av: Lina

heja, heja!

2011-04-28 @ 18:31:16
URL: http://havrelina.blogg.se/
Postat av: A Meths

jag tror på dig, DU KAN! det vet jag, bara av att se den styrka du har här, på bloggen.

Du är helt fantastisk och helt otrolig, en riktig krigare!



Jag håller alla tummar och tår, och du vet vem som gör det mer frivilligt eller inte haha,



Miljoner kramar på dig!

2011-04-28 @ 23:16:14
URL: http://meths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0