citat om depression



"Depression är inte ett tecken på svaghet, det är ett tecken på att man har försökt att vara stark för länge"

Av: Okänd.


Läste det här citatet på Beatrices blogg, och jag blev på något sätt så lättade när jag läste det, för jag kände igen mig så mycket i det. Jag känner mig inte svag, jag är inte svag, men däremot har jag försökt vara alldeles för stark för länge genom att pressa mig själv till det yttersta hela tiden. Alltid kräva så mycket av mig själv, men ändå aldrig bli nöjd.

Läste det här citatet på Beatrices blogg, och jag blev på något sätt så lättade när jag läste det, för jag kände igen mig så mycket i det. Jag känner mig inte svag, jag är inte svag, men däremot har jag försökt vara alldeles för stark för länge genom att pressa mig själv till det yttersta hela tiden. Alltid kräva så mycket av mig själv, men ändå aldrig bli nöjd.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det var ett bra citat! :)

2011-04-05 @ 11:43:25
URL: http://josseskriver.blogg.se/
Postat av: Josefine

Det var ett bra citat! :)

2011-04-05 @ 11:43:39
URL: http://josseskriver.blogg.se/
Postat av: A Meths

Vilket underbart citat!

Bara för att man inte är lika stark som man "ska" vara, betyder det inte att man är svag heller:)



Svar: det får du gärna göra, slå på dem lite om du vill det också haha. Jag bjuder på fika efteråt, jag lovar:)



Jag har dock turen att inte blöda närblod speciellt ofta, en gång var 3 år kanske, och då står jag där och trycker papperet mot näsa bara:)

Fast det hade varit bra roligt att se dig komma in i rummet med en tampong i näsan, haha, skrattar bara jag tänker på det!



Och rita/måla, ja visst vore det skoj men jag fuskar mig igenom det och fotograferar eller gör scrapbooking i stället:)haha.



Kram på dig sötnos:)

2011-04-05 @ 12:51:37
URL: http://meths.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sugen på den senaste iPhone, en iPad eller ett Playstation 3? På Supergratis.se kan du få dessa prylar HELT gratis, inget krångel, frakt eller fejk!

Läs mer och bli medlem här: http://www.supergratis.se/?r=77871

2011-04-05 @ 12:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0