är ett nervvrak


Just nu sitter jag och är orolig och hur irriterad som helst. Anklagar mig själv enormt mycket eftersom jag BORDE ha bokat hemresan igår så att jag kunde åka med bus4you istället för swebus (känner mig som en idiot som inte gjorde det! Hade bara kostat 10 spänn med avbokningsskydd om jag ville åka någon annan tid liksom. SUCK). Det är mycket skönare att åka med bus4you, det är mindre folk och man har mer utrymme, det vill säga jag får inte lika mycket panik som i en äcklig swebus - något alltid krångla när jag åker med dem. Jag är livrädd för att åka hem, det var jättelängesedan jag åkte buss själv (längre än till psykologen) för jag har inte gjort det sedan min panik blev värre (i höstas). Jag är så hemskt rädd för att jag ska få världens panikutbrott på bussen och ställa till en scen där jag beodrar busschauffören att stanna så att jag kan hoppa av - mitt ute i ingenstans - eller något. Eller tänk om jag får så mycket panik att jag spyr!?! Eller om jag börjar må illa på bussen?
Hur i hela världen ska jag klara att åka hem?

Och just nu är jag rädd, för jag har ont i magen och väldigt ont i huvudet. Precis så mådde min pojkvän för en vecka sedan då han var "magsjuk" (fast det var han ju aldrig, men han trodde det), så tänk om jag har det som han hade men att jag spyr av det för att min kropp reagerar annorlunda!?

Är ett nervvrak som håller på att explodera nu känner jag. Kan inte tänka klart, dels för huvudvärken, men mest för all oro som hela tiden stoppar upp min hjärna :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0